12. novembra 2016

Medovo-škoricové keksíky


Tento týždeň som objavila v jednom Bratislavskom obchodíku pečiatky na keksíky. Ani som neváhala a už som s nimi stála pri pokladni! Hneď ako som prišla domov, pustila som sa do pečenia a tu je výsledok: Medovo-škoricové keksíky. Sú fan-tas-tic-ké a z keksíka sa vzor nestratí ani po upečení.

Zoznam surovín
  • 250 g hladnej múky
  • 80 g práškového cukru
  • 125 g masla
  • 1 vajíčko
  • 2 lyžice medu 
  • 2 lyžičky škorice
Postup
  1. V miske zmiešame všetky suroviny a vypracujeme cesto, ktoré uložíme na hodinu do chladničky.
  2. Po hodinke na pomúčenej doske rozvaľkáme na cca 3-4 mm cesto. Z cesta povykrajujeme kolieska a naukladáme na plech vystlaný papierom na pečenie.
  3. Pečiatku otláčame na kolieska.(Pred každým otlačením namočíme pečiatku do múky)
  4. Keksíky pečieme pri teplote 180 stupňov cca 8 minút. 







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára